Κατηγορίες υποψηφιοτήτων

Τα Tourism Awards έρχονται για να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις κορυφαίες πρακτικές και τις πιο καινοτόμες πρωτοβουλίες επιχειρήσεων ή φορέων του τουρισμού

1. Strategy

1.1 Στρατηγική Επένδυση / Συνεργασία / Ανάπτυξη

1.2 Πρωτοβουλίες επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου

1.3 Εμπλουτισμός του ελληνικού τουριστικού προϊόντος

1.4 Διασύνδεση του τουρισμού με άλλους τομείς της ελληνικής οικονομίας / Τουρισμός και αγροδιατροφικός τομέας / Tουρισμός και πολιτισμός New

1.5 Στρατηγική αναβάθμιση υποδομών

1.6 Δράσεις για την προσέγγιση ειδικών κοινών / εθνικοτήτων

1.7 Hotel development, management & consulting

1.8 Hotel sales

1.9 Villa management New

1.10 Property sales, rentals & valuations

2. Innovation

2.1 Καινοτόμο concept

2.2 Καινοτόμο προϊόν

2.3 Καινοτόμο μοντέλο λειτουργίας ή παροχής υπηρεσίας

2.4 Καινοτόμος επικοινωνία

2.5 Start-up

3. Hotels & Resorts

3.1 Boutique hotel

3.2 Luxury hotel / resort

3.3 All-inclusive hotel / resort

3.4 All-suite hotel / Hotel residences

3.5 Luxury villas, chalets

3.6 City hotel

3.7 Business hotel

3.8 Beach hotel / resort

3.9 Mountain hote l / resort

3.10 Spa hotel / resort

3.11 Casino hotel / resort

3.12 Design hotel / stay New

3.13 Golf resort

3.14 Adults only hotel / resort

3.15 Eco friendly hotel / resort

3.16 Traditional Guesthouse

3.17Authentic stay New

3.18 Budget accommodation

3.19 Glamping New

4. Specialty Travel

Συμμετοχή από εταιρείες και φορείς που έχουν εφαρμόσει επιτυχημένες ή καινοτόμες πρακτικές στον χώρο των ειδικών μορφών τουρισμού ή στην εξυπηρέτηση αναγκών ειδικών κοινών.

4.1 Πολιτιστικός τουρισμός

4.2 Αθλητικός τουρισμός
Adventure tourism, Ειδικές διοργανώσεις, γκολφ, πεζοπορικός τουρισμός, ποδηλατικός, χιονοδρομικός κ.λπ.

4.3 Τουρισμός υπαίθρου
Οικοτουρισμός, Οινοτουρισμός, Αγροτουρισμός κ.λπ.

4.4 Συνεδριακός τουρισμός (MICE)

4.5 Τουρισμός υγείας & ευεξίας

4.6 Προσκυνηματικός τουρισμός

4.7 Θαλάσσιος τουρισμός
Cruise, day cruises, yachting, boating, marinas, diving, water sports, marine tours, fishing κ.λπ.

4.8 Dark Tourism

5. Guest Experience

5.1 Facilities excellence or innovation

5.2 Guest service excellence

5.3 Personalized & tailor-made experiences

5.4 360ο Guest relationship management

5.5 VIP & Luxury Travel

5.6 Family Travel

5.7 Wedding / Honeymoon Travel

5.8 LGBT Travel

5.9 Solo Travel

5.10 Experiential Travel

5.11 Pet-friendly Environment

6. Travel

Συμμετοχή από αεροδρόμια, λιμάνια, μαρίνες, τράπεζες, αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες, ταξιδιωτικά γραφεία, tour operators, εταιρείες κρουαζιέρας, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και άλλες εταιρείες και φορείς που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό.

6.1 Travel experience
Αριστεία ή καινοτομία σε επίπεδο υπηρεσιών ή υποδομών

6.2 Technology enhanced experience
Αξιοποίηση λύσεων τεχνολογίας για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας

6.3 Νέοι Προορισμοί / Βελτίωση προσβασιμότητας / Αύξηση εισερχόμενου τουρισμού

6.4 Προγράμματα Επιβράβευσης / Loyalty Programs

6.5 Travel services
Εξειδικευμένες υπηρεσίες που καλύπτουν ειδικές ανάγκες των ταξιδιωτών

6.6 Travel Management

7. Destinations – Tourist Attractions

Συμμετοχή από Οργανισμούς Τουρισμού, Περιφέρειες, Δήμους, ιδιωτικούς φορείς, εταιρείες διοργάνωσης εκδηλώσεων και δημοσίων σχέσεων και άλλες εταιρείες και φορείς που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό.

7.1 Μουσεία / Αρχαιολογικοί Χώροι / Χώροι Πολιτισμού / Θεματικά Πάρκα

7.2 Tours / City Tours / Hop on – Hop off Tours / Walking Tours

7.3 Φεστιβάλ / Πολιτιστική εκδήλωση / Πολιτιστική διαδρομή / Περιοδική έκθεση

7.4 City Βreak Destination / Summer Holidays Destination / Winter Holidays Destination / Family Destination / Cultural Destination / Sports & Adventure Destination / Year-Round Destination

7.5 Destination management / Destination branding

8. Architecture & Design

Συμμετοχή από ξενοδοχεία, αρχιτεκτονικά γραφεία, κατασκευαστικές εταιρείες και interior designers.

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

8.1 Νεόδμητη μονάδα / Ανακαίνιση / Αναπαλαίωση

8.2 Βιοκλιματική αρχιτεκτονική / Ένταξη στο φυσικό τοπίο

8.3 Σχεδιασμός φωτισμού

8.4 Hotel design of the year

8.5 Hotel design innovation

8.6 Αρχιτεκτονική μελέτη έργου για τον τουρισμό

INTERIOR DESIGN

8.7 Lobby / common areas / room / restaurant / bar

DESIGN

8.8 Art & Artifacts

8.9 Jewelry

8.10 Clothes & Beachwear

8.11 Accessories

8.12 Souvenirs

9. Gastronomy

Συμμετοχή από εταιρείες και φορείς τουρισμού και γαστρονομίας.

9.1 Γαστρονομικός τουρισμός
Φεστιβάλ, εκθέσεις, ξεναγήσεις, μαθήματα μαγειρικής κ.λπ.

9.2 Οινική κουλτούρα
Λίστα κρασιού, ξεναγήσεις, επισκέψιμο οινοποιείο, κ.λπ.

9.3 Restaurant concept

9.4 Ελληνική κουζίνα / Ανάδειξη τοπικής κουζίνας

9.5 Βιολογικές πρώτες ύλες / Επιλογές ειδικής δίαιτας

9.6 Αριστεία ή καινοτομία στον τομέα του F&B

9.7 Τοπικά προϊόντα

10. Branding / Public Relations / People Strategy

Συμμετοχή από επιχειρήσεις του κλάδου του τουρισμού, της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων και της εκπαίδευσης.

10.1 Εταιρική ταυτότητα / Διαχείριση εταιρικής φήμης / Branding

10.2 Διαφημιστική καμπάνια / Δημοσιογραφική προβολή
Έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, τηλεόραση, ραδιόφωνο, βίντεο, μπροσούρα, διαγωνισμοί κ.λπ.

10.3 Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια (Integrated Marketing Campaign)

10.4 Marketing strategy

10.5 Content marketing strategy

10.6 Storytelling excellence

10.7 Travel guide / Travel magazine / Ειδικές εκδόσεις / Applications /Travel blog

10.8 Ταξιδιωτική εκπομπή New

10.9 Ερευνητικό, συγγραφικό και δημοσιογραφικό έργο για τον τουρισμό

10.10 Event organization / Fam & press trips / Special Events / Major tourism event New

11. Digital Tourism

Συμμετοχή από επιχειρήσεις και φορείς του τουρισμού, της διαφήμισης, των digital media και της επικοινωνίας.

11.1 Online strategy
Online strategy for awareness / Traffic generation / Sales / Customer experience / Loyalty

11.2 Multichannel marketing strategy

11.3 SEO strategy

11.4 Online presence

11.5 Website New
Accommodation / Travel / Destination / Services

11.6 Social media presence
Facebook presence / Instagram presence / YouTube channel New

11.7 User interaction New
Use of user generated content / Use of influencers / Social media contest

11.8 Best personalization marketing
Mapping & location / Content personalization

11.9 Video content

11.10 Use of virtual reality / augmented reality New

11.11 Use of chatbots New

11.12 Last-minute & deal site sales / Online sales

11.13Customer acquisition / Customer retention& motivation strategy

12. Technology

Συμμετοχή από επιχειρήσεις και φορείς του τουρισμού και από εταιρείες πληροφορικής, τηλεπικοινωνιών και αυτοματισμών

12.1 Innovative use of technology

12.2 Cost-saving technology

12.3 Best new solution for tourism

12.4 Best hotel automation solution

13. Sustainability

Συμμετοχή από εταιρείες και φορείς του τουριστικού κλάδου και από εταιρείες με τις οποίες συνεργάστηκαν για τη μελέτη ή/και εφαρμογή πρακτικών που στηρίζουν την κοινωνία, την τοπική οικονομία και το περιβάλλον.

13.1 Αειφόρος τουριστική ανάπτυξη

13.2 Συνεισφορά στην τοπική οικονομία / Υποστήριξη τοπικών κοινοτήτων

13.3 Προσβάσιμος τουρισμός

13.4 Ορθολογική διαχείριση ενέργειας & ΑΠΕ / Μείωση κατανάλωσης φυσικών πόρων / Μείωση ενεργειακού αποτυπώματος

13.5 Πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος / Ευαισθητοποίηση του κοινού / Παρακολούθηση περιβαλλοντικών δεικτών

13.6 Δράσεις ΕΚΕ

13.7 Προγράμματα εκπαίδευσης & εξειδίκευσης / Online training programs / Σύνδεση εκπαίδευσης & αγοράς εργασίας New

13.8 Επιλογή, επιβράβευση & ανάπτυξη προσωπικού

14. Covid-Safe Practices & Services New

14.1 Προστασία του φιλοξενούμενου / Προστασία του προσωπικού

14.2 Νέες υπηρεσίες (σε ξενοδοχεία, σε μέσα μεταφοράς, σε επίπεδο υγιεινής και ασφάλειας, ασφάλισης ταξιδιωτών κ.λπ.)

14.3 Wellness & Wellbeing Services

14.4 Contactless solutions

14.5 Virtual Travel – Virtual Experience (μουσεία, χώροι πολιτισμού κ.λπ.)

14.6 Τουριστικές καμπάνιες για ασφαλείς προορισμούς

Χρυσός Χορηγός

Υποστηρικτής κατηγορίας Sustainability

Υποστηρικτής

nektar_drinks

Υπό την Αιγίδα

Χορηγοί Επικοινωνίας

Greek Travel Pages [ /span4]

Διοργάνωση

Official Publication

Περιοδικό Hotel & Restaurant